טיפים טבעיים שיסייעו לכם לעבור את החורף בבריאות

עפר גדנקן No Comments on טיפים טבעיים שיסייעו לכם לעבור את החורף בבריאות

טבעי להישאר בריאים בחורף: ניצן קוביצקי, מומחית 'מכבי טבעי' בבית שמש, משתפת במגוון טיפים ועצות כיצד להתכונן לחורף ולעבור אותו בשלום • מאכלים חמים, בגדים עוטפים ורפואה משלימה שנותנת את המענה המושלם לחורף בריא – אלה חלק מההמלצות לעונה הקרובה.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החורף כבר כאן, ואיתו באים גם הגשם והקור. יחד עם הברכה הגדולה, עונת החורף עלולה להביא עמה גם תחלואה עונתית המאופיינת בהתקררות ושפעת, ולכן ביקשנו לברר אצל מומחי 'מכבי טבעי' איך ניתן לעבור אותו הכי טוב שאפשר עם מינימום תחלואה ומקסימום איכות חיים. עם קצת השקעה בהחלט אפשרי למזער ולצמצם את תחלואת החורף ולהשיג תחושה טובה ונעימה גם בימים אפרוריים וגשומים.

ניצן קוביצקי, מומחית ברפואה משלימה ומטפלת מנוסה בתחום הדיקור הסיני במכבי שירותי בריאות בעיר בית שמש, משתפת מניסיונה העשיר שורת טיפים במיוחד לעונת החורף. "כדי להגיע חזקים לחורף צריך להתכונן מראש", היא אומרת. "לא הספקתם עד עכשיו? לא נורא! תתחילו כעת להכין את הגוף עד כמה שאפשר לבוא הקור והגשם".

איך מתכוננים מראש? מתברר שזה די פשוט. "ניתן לעשות אצלנו במרפאה דיקור סיני שמאוד מועיל לשמירה על הבריאות", מספרת קוביצקי, "אנחנו רואים התעניינות משמעותית של חברי מכבי ש'גילו' את סוג הטיפול שלנו ובאים מעת לעת לטיפול. זה בהחלט יכול לשפר את התחושה ולענות על צרכים המשתנים בין אדם לאדם".

בנוסף לשיטת הדיקור הסיני, קוביצקי ממליצה על תזונה נכונה. "כדאי להתאים את התזונה בהתאם לעונה", היא אומרת. "בשל הקור המאפיין את התקופה הזאת, חשוב להקפיד על תבשילים חמים כגון מרק, ועל שתיית משקאות חמים עם ג'ינג'ר, קינמון ושאר צמחי מרפא שמחממים את הגוף. יש גם צמחי מרפא המותאמים אישית לכל אדם, ואת זה כדאי לבדוק במרפאה שלנו".

"מעבר לכך", היא מוסיפה, "מדובר בעונה של צמצום פעילות בגלל הגשמים שלא תמיד מאפשרים לצאת בנוחות מהבית והקור העז שמונע את הפעילות הגופנית, אז כדאי לשמור על מאגרי האנרגיה.  זה אומר להימנע מיציאה לקור יתר על המידה. בעת הצורך, לצאת החוצה עטופים כראוי כדי להגן על עצמנו. כמובן שניתן לבצע תרגילים של פעילות גופנית גם בתוך הבית".

במכבי שירותי בריאות מזמינים את החברים לבקר באחת ממרפאות רפואה משלימה של 'מכבי טבעי', וליהנות ממגוון שירותים המוצעים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום. זה הזמן להכין את עצמנו לחורף ולמנוע מלכתחילה מחלות ואי נעימויות. חורף בריא!



0 תגובות